Je complete bedrijf weer scherp

Het is momenteel te rommelig in je bedrijf, te versnipperd.

Over omzet niets te klagen, dat loopt prima. Maar achter de schermen overzie je het allemaal niet meer zo goed.

Bijvoorbeeld omdat je klantenportefeuille nu te veelzijdig is. Of omdat je werkelijk alles aanbiedt wat de markt maar vraagt.

Dat kan strakker. Scherper. En dat gaat we doen op de Strategiedag.

 

 

Je complete bedrijf weer scherp

Het is momenteel te rommelig in je bedrijf, te versnipperd.

Over omzet niets te klagen, dat loopt prima. Maar achter de schermen overzie je het allemaal niet meer zo goed.

Bijvoorbeeld omdat je klantenportefeuille nu te veelzijdig is. Of omdat je werkelijk alles aanbiedt wat de markt maar vraagt.

Dat kan strakker. Scherper. En dat gaan we doen op de Strategiedag.

.

Strategiedag: wat gaan we precies doen?

Van strategische besluiten tot de eerste aanpassingen van je website@

Eerst: Strategie
We beginnen met het scherp stellen van jouw strategie. Denk aan vragen als: wat breng jij mee als ondernemer? Wat zijn de USP’s van je bedrijf? Wat speelt er bij je doelgroep? Waarom kopen ze bij jou? En wat verkoop jij precies?

In twee uur tijd zetten we hele grote stappen. 

Daarna: Marketing
Welke marketing past bij die strakke strategie? Denk aan dingen als je website slim inzetten. Socialemediakanalen kiezen die jou het meeste rendement opleveren. Of juist meer gebruikmaken van de triljoen offline mogelijkheden.

Voor je ogen verschijnt je overzichtelijke en praktische marketingplan. Zo praktisch zelfs, dat je na afloop thuis meteen aan de slag kan gaan met je website of LinkedIn-profiel.

De resultaten van deze dag:

Klantprofiel

Krijg je doelgroep weer scherp op je netvlies.

Na deze dag heb je een diepgaand klantprofiel op papier staan. 

 

Aanbod

Biedt iets aan dat exact aansluit bij de behoefte van je klanten.

Na deze dag presenteer je jouw logische en aantrekkelijke menukaart aan je klanten.

 

Marketing

Breng dat scherpgestelde aanbod slimmer onder de aandacht van je doelgroep.

Na deze dag heb je een strategisch marketingplan in handen, inclusief praktisch stappenplan

 

Eerst kennismaken

Ik wil eerst persoonlijk met je kennismaken (telefonisch of videobellend). Daardoor krijg ik alvast een beeld van jouw bedrijf en je vraag. Zo kunnen we op de dag zelf snel to the point komen. 

Als deze strategiedag jou inderdaad verder gaat helpen, prikken we een dag en een tijd (duur ongeveer 3 tot 3,5 uur). 

Locatie: op mijn kantoor-aan-huis, De Bellefleur 1, Rossum GLD.

Kosten: 675 euro excl. BTW (of in 3 maandelijkse termijnen van 225 euro)

Besluit je later om toch ook het traject te gaan volgen? Dan brengen we de strategiedag daarop in mindering.

.

Effectief, speels, overzichtelijk

Merk Makeover heeft een bijzonder inspirerende en waardevolle dag beleefd met Joyce Kooijman. Wij zorgen bij andere bedrijven voor een passend concept vanuit de werkelijke drijfveren van de organisatie, maar voor ons eigen bedrijf bleek dat lastig.

Joyce is heerlijk kordaat en to the point. Ze heeft ons goed geholpen bij het vinden en karakteriseren van onze eigen doelgroep. Dat deed ze op een speelse manier die enorm effectief bleek te zijn.

Verder was het heel mooi dat ze goed luisterde, doorvroeg en samenvatte, waarmee ze kwam tot een karakterisering van ons eigen bedrijf en onze toegevoegde waarde.

Bovendien koppelde ze daar direct passende marketingactiviteiten aan. Overzichtelijk en duidelijk.

Dank Joyce, je hebt ons enorm verder geholpen.

Lisette en Esther, Merk makeover

De Bellefleur 1 – 5328 GK Rossum (GLD) 06-19682895 / joyce@joycekooijman.nl
Klik hier voor de algemene voorwaarden en privacyverklaring.