Je complete bedrijf weer scherp

Het is momenteel te rommelig in je bedrijf, te versnipperd.

Over omzet niets te klagen, dat loopt prima. Maar achter de schermen overzie je het allemaal niet meer zo goed.

Bijvoorbeeld omdat je klantenportefeuille nu te veelzijdig is. Of omdat je werkelijk alles aanbiedt wat de markt maar vraagt.

Dat kan strakker. Scherper. En dat gaat we doen op de Strategiedag.

 

 

Je complete bedrijf weer scherp

Het is momenteel te rommelig in je bedrijf, te versnipperd.

Over omzet niets te klagen, dat loopt prima. Maar achter de schermen overzie je het allemaal niet meer zo goed.

Bijvoorbeeld omdat je klantenportefeuille nu te veelzijdig is. Of omdat je werkelijk alles aanbiedt wat de markt maar vraagt.

Dat kan strakker. Scherper. En dat gaan we doen op de Strategiedag.

.

Strategiedag: wat gaan we precies doen?

Van strategische besluiten tot de eerste aanpassingen van je website@

Ochtend: Strategie
De ochtend draait om het scherp stellen van jouw strategie. Denk aan vragen als: wat breng jij mee als ondernemer? Wat zijn de USP’s van je bedrijf? Wat speelt er bij je doelgroep? Waarom kopen ze bij jou? En wat verkoop jij precies?

In een paar uur tijd zetten we hele grote stappen. 

Middag: Marketing
Welke marketing past bij die strakke strategie? Denk aan dingen als je website slim inzetten. Socialemediakanalen kiezen die jou het meeste rendement opleveren. Of juist meer gebruikmaken van de triljoen offline mogelijkheden.

Voor je ogen verschijnt je overzichtelijke en praktische marketingplan. Zo praktisch zelfs, dat we de resterende tijd van die middag meteen aan de slag gaan om bijvoorbeeld je website door te lopen of je LinkedIn profiel aan te passen.

De resultaten van deze dag:

Klantprofiel

Krijg je doelgroep weer scherp op je netvlies.

Na deze dag heb je een diepgaand klantprofiel op papier staan. 

 

Aanbod

Biedt iets aan dat exact aansluit bij de behoefte van je klanten.

Na deze dag presenteer je jouw logische en aantrekkelijke menukaart aan je klanten.

 

Marketing

Breng dat scherpgestelde aanbod slimmer onder de aandacht van je doelgroep.

Na deze dag heb je een strategisch marketingplan in handen, inclusief praktisch stappenplan

 

Eerst kennismaken

Ik wil eerst persoonlijk met je kennismaken (telefonisch of videobellend). Daardoor krijg ik alvast een beeld van jouw bedrijf en je vraag. Zo kunnen we op de dag zelf snel to the point komen.

Als deze strategiedag jou inderdaad verder gaat helpen, prikken we een dag. Ik verschijn dan om 9.00 uur bij jou op kantoor en verwacht alleen een theeglas met heet water en rond het middaguur een lunch (broodje kaas is al keiprima).

Het maakt voor de dag zelf trouwens niet uit of je alleen of met 3 compagnons bent.

Kosten: 975 euro excl. BTW

.

Effectief, speels, overzichtelijk

Merk Makeover heeft een bijzonder inspirerende en waardevolle dag beleefd met Joyce Kooijman. Wij zorgen bij andere bedrijven voor een passend concept vanuit de werkelijke drijfveren van de organisatie, maar voor ons eigen bedrijf bleek dat lastig.

Joyce is heerlijk kordaat en to the point. Ze heeft ons goed geholpen bij het vinden en karakteriseren van onze eigen doelgroep. Dat deed ze op een speelse manier die enorm effectief bleek te zijn.

Verder was het heel mooi dat ze goed luisterde, doorvroeg en samenvatte, waarmee ze kwam tot een karakterisering van ons eigen bedrijf en onze toegevoegde waarde.

Bovendien koppelde ze daar direct passende marketingactiviteiten aan. Dezelfde avond nog ontvingen we het verslag met aanbevelingen. Overzichtelijk en duidelijk.

Dank Joyce, je hebt ons enorm verder geholpen.

Lisette en Esther, Merk makeover

De Bellefleur 1 – 5328 GK Rossum (GLD) 06-19682895 / joyce@joycekooijman.nl
Klik hier voor de algemene voorwaarden en privacyverklaring.